Страницы

Sunday, January 8, 2017

Тато, мама і Якутськ


Всі нормальні діти везуть своїх батьків десь на теплі моря. А мені чомусь було важливо, щоб вони з'їздили в Якутськ і через 25 років знову зустрілись з тими місіонерами, кого вони знали, за кого багато років молились і переживали, друкували про них у місіонерському журналі, допомагали через місію, тощо. Часом ми багато що робимо для Божої справи, але не завжди можемо при житті побачити плоди свого служіння чи роботи. У випадку з моїми батьками це була дуже далека відстань, яка не давала можливості всі ці роки споглянути на результат Божої роботи у відповідь і на їх багаторічні молитви серед багатьох інших молитовників. Одна з моїх останніх мотивацій була: "Татусю, мамусю, ви обов'язково маєте поїхати в Якутію не тільки щоб побачити місіонерів, але й щоб побачити, де наша сім'я могла би жити, якби вашу підпільну друкарню "накрило" КДБ". Ну і цей аргумент таки спрацював. І ось моя мрія з 2007 р. (коли я перший раз приїхав в Якутськ з семінаром по Біблії) збулася: в січні 2016 р. ми майже десять днів мали спілкування з Божими вірними людьми: місіонерами, якутами і іншими, хто несе світло Євангелії у тому суровому кліматі.

Image may contain: 2 people, people smiling, people standing, snow, tree, outdoor and natureРік тому, у січні 2016 року, МТ "Світло Євангелії" відмічало 25 років роботи на Півночі. Мене запросили виступити з темою "Місія Церкви у часи соціальних потрясінь". Оскільки мої батьки мають пряме відношення до створення і розвитку МТ СЄ, і оскільки багато місіонерів-північників на самому початку 90-х років пройшло через нашу квартиру і нашу сім"ю (якось у нас проживало пару днів аж 19 чоловік під час місіонерських курсів!), то я також запропонував тату і мамі разом зі мною з'їздити в Якутськ. "Ну, будьласочка!"

В 1994 р., коли я вступив в Донецький християнський університет, я був натхненний багатьма з цих місіонерів від самого початку МТ "Світло Євангелії". Я мріяв бути місіонером в Якутії. Але через Сергія Тимченко, який викладав нам герменевтику, трапилося одне непередбачуване "лихо", як на мене: я взнав, що Біблія була таки написана єврейською і грецькою мовою! Це одкровення настільки на мене вплинуло, що через два тижні я перевівся з місіонерської програми на богословську, аби тільки вивчати грецьку мову. І тільки у 2007 р. я перший раз прилетів в Якутськ. Вийшовши з літака, я мало не цілував мерзлу землю, настільки був під враженням посвяченості багатьох місіонерів Божої справи серед тої дикої природи і прекрасних людей Півночі. Північна земля прийняла у свої мерзлі обійми сотні й тисячі посвячених християн, мучеників, жертв ГУЛАГу. І всі вони зберігаються на день Воскресіння, на нашу зустріч з Тим, Хто дав нам Себе у Христі, чиє Ім'я ми проголошуємо аж до краю землі. Христос народився! Славімо Його!

Image may contain: 3 people, hat, closeup and outdoor

Image may contain: 2 people, people standing and indoor