Страницы

Tuesday, February 9, 2016

Крила на Майдані

"Крила на Майдані"... Пробачте мене, правовірні євангельські християни. Знаю, що багатьох з вас надто коробить від слів "Небесна сотня", "Крила на Майдані"... Але все ж таки... Це моя сім"я, моя родина... Українська революція Майдану через історію Саші Храпаченка, молодого українця із «Небесної сотні», застреленого у Києві 20 лютого 2014 року бойовими набоями. Його сім'я, його подруга, його друзі, його колеги, свідчать... На жаль, коментарі на ютубі під відео свідчать про надто низький рівень людяності, етичності, християнських цінностей, які ось таким чином "захищаються"... Надто все складно... Знову згадується той момент, 20 лютого 2014 р., об 11.30, дзвінок сім"ї з Києва... Моліться за бабусю Сашка. Вона зараз в реанімації після важкого інсульту... Моліться за батьків Сашка. Вони потребують моральної та духовної підтримки... Моліться за Катюшу, наречену Сашка, вона також потребує нашої уваги, любові, розуміння... Моліться за вбивць. Вони потребують прощення від Бога. Земне життя пройде швидко. А вічність ніколи не скінчиться... І не кажіть мені, що герої з "Небесної сотні" всі горять в аду. Я не Бог. Я не знаю, як вони помирали. І ви не Бог. І ви також не знаєте. І не нам визначати, слава Богу за це, де людина буде проводити вічність...